tiistai 4. helmikuuta 2014

Riikalta upeaa postia

Riikka Kovasin Paperiliittimestä lähetti minulle huikean hienoa postia.
Kaksi ATC-korttia, jotka Riikka on tehnyt.
Riikan blogissa oli arvonta, jossa nopeat voittivat itselleen Riikan tekemän kortin.
Olen Riikan töihin ihastunut ja seuraan Riikan blogia päivittäin.
Minä olin yksi onnellinen, joka kortit sai.

Riikka Kovasin:" break the rules"

Riikka Kovasin: "Flown away"

Nämä ovat aarteita, jotka ilahduttavat minua ikuisesti.
Sydämellinen kiitos Riikalle.
.

4 kommenttia:

Saila kirjoitti...

Kiitos kysymästä: varaan "Pelurin" sinulle :) Onko vapaana "Ystävälle"-atcsi?

Heenu kirjoitti...

Saila, kyllä ystävälle kortti on vapaa. Varaan sinulle.

Saila kirjoitti...

Olen laittanut sinulle sähköpostia... :)

Heenu kirjoitti...

Postia lähtee sinulle maanataina