perjantai 20. syyskuuta 2013

tämän viikon ATC korttipläjäys

Kyllä on ollut tohinaa koko viikon. Monta rästiin jäänyttä asiaa olenkerennyt hoitamaan ja nyt kun katselen pihalle näen tuhansia lehtiä, jotka odottavat haravan heiluttajaa. Kaikkea kivaakin on ollut, kuten esimerkiksi käynti Paperinauhassa. Ja viikonloppuna saamme askarrella hyvässä seurassa Nuorisotalo Räimiskällä. Pitemmittä puheitta seuraavat kortit vapaana vaihtoon.

Ruskan lumo

Lapin noita

Hevosvoimia

Aikakone

Mielen rauha (varattu)

Taivaan matkaaja (varattu)

Tähdet kertovat  (varattu)


Taivaan merkit (varattu)

Omasta puolesta toivotan teille kaikille rentouttavaa viikonloppua.


4 kommenttia:

Susanna kirjoitti...

Hienoja kortteja kaikki! Minuun kolahtivat nuo kaksi viimeistä eritoten! Upeat turkoosit värit! Olisiko niitä saanut varata meikäläinen? Mulla taitaa olla sullepäin vajausta korttivarauksissa kyllä. Montako mä olen sulta varannut tällä hetkellä? Mulla on sullepäin vain 2 korttia tällä hetkellä ;)

Heenu kirjoitti...

Varaan kortit sinulle. Nyt kortteja on siis 4 varattuna. Vai olenko unohtanut jotain???Käyn kurkkimassa vaihto korttisi ja ilmoittelen sitten mitä haluaisin.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Susanna ehti taas varata taivaanmerkit. Minä tietenkihn haluaisin tuon mielenrauhaa ja taivaan matkaajakortit jos ovat vapaina

Heenu kirjoitti...

Varattu sinulle Enkuli :)